Logo

deStory

כמה עקרונות חשובים על תמחור, שווי ומכירות

“אה, אז זה לא בחינם?” כתבה לי מישהי אחרי שהיא ראתה את ההצעה לפגישת פיצוח אסטרטגית איתי לחברי מועדון המותגים האנושיים, ולמצטרפים חדשים. לפני שאני אענה לכם את מה שעניתי לה, אני רוצה לשתף את הלקוחות העתידיים שלי, ואת השותפים, הקולגות וכל מי שבתכל’ס נמצא בדרך להשפעה, להובלה ולרווחיות, בשלביה השונים – בכמה נקודות על הדבר הזה שנקרא תמחור, שווי, וערך:

  1. מחיר אף פעם לא משקף את העלות, אלא את *השווי* של התוצאה עבור הלקוח;
  2. מחיר הוא תמיד סנן בין אלה שמוכנים “לשלם את המחיר” עבור השינוי שהמוצר מציע, לבין אלה שאומרים שזה “יקר להם” (ובפועל, זה אומר שהשינוי לא יקר לליבם מספיק);
  3. מחיר משקף את הערך של המוצר בהגעה לפתרון / יעד נחשק, או בהענקת מענה לצורך ממשי. אם יש לך ערך בפתרון (ולא משנה אם הסיבה שאתה לא רוצה באמת, או כי פשוט אתה מחפש אחר פתרון אחר) – אז אף פעם לא יהיה לך את הכסף לזה, גם אם זה היה נחשב ל”זול”;
  4. חינם אף פעם לא מבטיח לך לקוחות, כמו שהוא אף פעם לא מבטיח לך חברים לדרך.

 

מהי ההצעה של מועדון המותגים האנושיים?
אני מציע פגישת פיצוח אסטרטגית איתי, 1-על-1, במתנה לכל חברי מועדון המותגים האנושיים ולמצטרפים חדשים.

המועדון מלווה אותך, שלב-אחר-שלב, בבניית מודל עסקי וסיפור מותג, כדי לעזור לך לבסס קהל, לבסס אוטריטה ולבסס הכנסה ורווחיות. מדובר על מאגר מושלם של משאבים אסטרטגיים ומענה *מותאם אישית* ממני לכל צורך / נושא / שאלה / התייעצות בכל מה שקשור לעסק, למותג ולמנהיג שמוביל את שניהם.

בפגישה אנחנו נעשה “פיצוח” ממוקד לטובת פיתוח מוצר ומודל עסקי / אסטרטגיית וסיפור מותג / משפך שיווקי – שמותאמים לתקופה.

החברות במועדון היא בעלות חודשית (מגוחכת) והיא ללא התחייבות, ללא דמי ביטול וללא כוכביות.
בכל רגע שתרגישו שאין לכם ערך במה שיש למועדון להציע – אתם מוזמנים לבטל.
כן, גם אם תבטלו שנייה אחרי הפגישה במתנה, זה בסדר גמור.
אני רוצה להרוויח *עם כל* מי שנמצא במועדון, וכמו שבזכות המועדון הלקוחות שלי לא חוו בכלל את הקורונה, כך אני הולך להיות מושקע עבור חברי המועדון בחודשים הקרובים לטובת השפעה, הובלה ורווחיות גם (ובלי קשר) בעידן של חוסר וודאות.

שווה, לא?

ולגבי זאת ששלחה לי את ההודעה, שלחתי לה בחזרה ש-“הפגישה במתנה, אבל המועדון לא בחינם, כי אנחנו לא יכולים לצפות מהלקוחות שלנו לשלם את המחיר עבור השינוי שאנחנו מעוניינים בו, מבלי שנהיה כאלה בעצמנו.”
היא בפנים, אגב.

אהבתם? איזה כיף! אפשר גם לשתף :)

מאמרים נוספים