Logo

deStory

קול קורא למנהיגים עסקיים

להגיד לכם את האמת, לא פתחתי את הפורום למנהיגות עסקית בפועל מזה שש שנים, מאז שהקמתי את העסק שלי deStory. כמו רבים מהלקוחות שלי, הפורום למנהיגות עסקית היה עבורי חזון גדול, וככזה הוא תמיד היה נתפש בעיניי כמשהו שאני אגשים בפועל אחרי שאני “אבסס את העסק”.
גם אתם מכירים את המשפט הזה?

 

אבל זה הזמן, יותר מהרגיל, לכל אחד ואחת מאיתנו, להיות יותר ה-Walk The Talk של המסרים, וההנחיות והכלים שאנחנו מעניקים לקהל שלנו בשגרה. כי עכשיו, יותר מתמיד, ובטח לנוכח חדלות ההנהגה שאנחנו צופים בה בימים אלה, אנחנו זקוקים למנהיגים, מתוכנו.

 

בשש+ השנים האחרונות, אני גאה לומר כמה בר מזל אני, שהתברכתי בהיכרות עם מנהיגים עסקיים שכאלה. עם “מותגים אנושיים” שיש להם ערך שהוא גדול יותר מכל מוצר או שירות שהם אי-פעם ימכרו. עם יזמי IMPACT שלא היו מוכנים לקום בבוקר אם זה לא למען מטרה גדולה יותר מהכסף. עם מנהיגי קהילות שמייצגים עבורן “סוף-טוב” יותר בעצם הדוגמא האישית שלהם.

 

כאלה מנהיגים אנחנו צריכים ברשויות הממשל כעת. מנהיגים שמכירים את נפש האדם בחמלה. מנהיגים שלא מפחדים לקחת אחריות ולהוביל. מנהיגים שחושבים כל הזמן טיפה יותר על ה”מה אפשר” על חשבון על ה”אין סיכוי”.

כאלה מנהיגים אני מכיר.

 

ובימים טרופים אלה, שאני מחפש את נפשי להיות לעזר, להושיט יד, מצאתי את עצמי מדבר בימים האחרונים עם עשרות, אם לא מאות, מנהיגים עסקיים מעוררי השראה, שמייצגים קהל עצום של אנשים שנושאים אליהם עיניים, שנותנים מענה מתוכם בתוך חוסר וודאות עצומה שהם נמצאים בה בעצמם, ושמובילים אנשים לאיים של ביטחה בתוך כאוס של פחד ודאגה.

 

הפורום למנהיגות עסקית, כשהוא היה על נייר וחזון ושרבוטים ומניפסטציות, נועד להעניק למנהיגים העסקיים האלה בית. מרחב, כלים, פתרונות ושיתופי פעולה לעסקים ולחברות שמשפיעים לטובה על העולם. וכמו שאני אומר ללקוחות שלי – “כשאין לנו מה להפסיד, אנחנו מתחילים להרוויח”, אני לחלוטין רואה בסיטואציה הנוראית הזו שאנחנו נמצאים בה – הזדמנות לגלות מיהם המנהיגים האמיתיים שסביבנו, ולגלות את המנהיגים האמיתיים שבתוכנו.

 

 

אני ממקד מאמצים בימים אלה בשני נושאים תחת הפורום למנהיגות עסקית:

  1. בהענקת כלים מעשיים ומענה לצרכים למנהיגות עסקית, ובשילוב בין שניהם בעידן של חוסר ודאות, מתוך מטרה לייצר פניות ופוקוס בהשפעה לטובה, ביצירת רווחיות ובהובלת קהלים גדלים והולכים סביב רעיון / סיפור / ערך;
  2. קידום שיתופי פעולה בין מנהיגים עסקיים לטובת יצירת מנגנוני רווח, על כל המשמעות של המילה רווח: קהל, הכנסה, הגשמת חזון עסקי (כן, דווקא ובמיוחד בעת הזאת);
  3. קידום שיתופי פעולה ומעורבות מעשית בהעלאת המודעות הציבורית לקריאה להקמת תכנית ממשלתית לעסקים בחירום, תוך הצגת לובי חזק ומאוחד שמייצג את הצרכים של היזמים העצמאיים והעסקים הקטנים בישראל מול הרגולטור.

 

שנדע ימים טובים יותר.
שנביא בעצמנו ימים טובים יותר.

אהבתם? איזה כיף! אפשר גם לשתף :)

מאמרים נוספים